Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 VS Audi A6 95-97 Qattro помогнете да избера!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 166 VS Audi A6 95-97 Qattro помогнете да избера!!!

    Здравейте пичове! Скоро ще инвестирам в автомобил и сериозно се двоумя между Алфа166 и Ауди А6 Quatro 95-98 г.Знам че това не е раздела за покупка на автомобили,но просто съм се спрял точно на 166 и за тва го поствам тук (156 , GTV-та и други не ме блазнят щото държа автомобила да е "голям"[Все пак това не значи някой да ми изтъкне размерите на Волво 740 или пък на някой Кадилак Елдорадо]) Ясно ми е че това е форум за алфа и предполагам че разбира се членовете му са пристрастни,но се надявам на някое по-безпристрастно мнение от някой. От доста време чета из форума и ми става ясно,че разходите по поддръжката за 2те коли са “тука-тука”. Чесно казано твърдо се бях спрал на Ауди-то докато не разгледах по –обостойно една 166-тица която направо ме грабна (да не забравяме че и Алфата е със средно 5 годинки по-младичка). Спрял съм се на дизеловите агрегати и от 2 те марки – 2,5 TDI за и Audi 2,4 JTD за Alfa,компромисни варианти са 2,0 16V за Audi и 2,0 TS за Alfa,но определено държа на “печките” (дизелите) като Ауди-то определено би било Quattro. Ще се радвам някой да ме посъветва като изтъкне + и – на автомобилите. Определено на тоя етап везните клонят към Алфата.Надявам се никой собственик на алфа да не ми се обижда че я сравнявам с немеца. Благодаря предварително!

  • #2
    Ауди е солидна марка със солидна поддръжка. Дизела му ако не се лъжа няма нищо общо с комън рейл, ако говорим за старата А6! 166 също не е с поддръжка на лада, но според мен разходите по нея са наполовина! Все пак когато годинките говорят марките мълчат. Както обичам да казвам една кола на която фара е отделно от мигача не ми я хвали . . . Най-вярното решение ти си го знаеш преди да попиташ, ама сега се убеждаваш сам себе си Каквото си решил вземай, а "професорите" като си съберат парички да си вземат те каквото искат. Това е моя съвет. Успех!
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Бе не знам колко струва подръжката на Аудито,но и подръжката на Алфата не е евтитно.Общо взето 200 лв на част лагер 200 лв,носач 200 лв гуми 200 лв и т.н.Всичко е въпрос на вкус и грабване което ти грабне окото и душата това е за теб
      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

      Comment


      • #4
        Ами не е малко 1600лв ремъци и ролки. Освен това на Алфата мисля че двг е редови а ония е с V-образен.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Както казват колегите, избора си е изцяло твой. И двата дизела са 5-цилиндрови. Но Аудито е 115 к.с. , а Алфата е 136 или 140 к.с. На Ауди мотора си е обикновен турбо дизел с ГНП. Алфата е комън рейл. Доста по-пъргава и вървежна от Аудито.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nicks1
            Както казват колегите, избора си е изцяло твой. И двата дизела са 5-цилиндрови. Но Аудито е 115 к.с. , а Алфата е 136 или 140 к.с. На Ауди мотора си е обикновен турбо дизел с ГНП. Алфата е комън рейл. Доста по-пъргава и вървежна от Аудито.
            Ехооо, кви 5 цилиндъра, кви 5 лева.

            Аудито е V6, факт. Има един 5 цилиндров със 115 и 140 коня, ама той много отдавна не се слага. Доскоро този 5-цилиндров двигател във версия 174 к.с. се слагаше на Туарег.

            Същия петак известно време се монтираше и на големите Волва - 850, S60, S80. След това Волво вече си монтират техния D5.

            Новите А6 (от 1997 г. насам) са с V6 със 150 до 180 к.с. При куатрото май само 180 се слага. Според мен и двата двигателя не са особено сполучливи.

            Абе и двата двигателя са ужасно шумни и не особено надеждни редосеялки.
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              Пинко, ти четеш ли темата или за спорта само си пишеш? Човека пита за Ауди 95-97 година. Кое Ауди тези години е V6 мотор, че ми емного чудно,а?
              Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

              Comment


              • #8
                От 1994 до 1997 ауди А6 има два дизелови агрегата с кубатура 2.5 .
                Единият мотор е ААТ - 115 к.с., а втория е AEL - 140 к.с. и са пет цилиндрови, но нито един от тях не е монтиран в куатро варианта на А6 между тези години!
                Според мен тези два мотора са несравними дори и с най-стария комън рейл на 166(136 к.с.), който ги превъзхожда многократно, но всичко е въпрос на усещане, аз лично направих своя избор в момента в който слязох от първата 166-ца която покарах
                …I have an affair with an Alfa…

                Comment


                • #9
                  Бе кажете си му Ауди 100 да се разберем.Кво А6 е тва чисто 100.Големия мотор 140-те коня е със 6 степенна кутия и е много приятен за каране.Карал съм такова много е яко.166 не съм карал никой не си дава колата на идиот като мене На мен 166 по ми харесва като дизайн и е по голяма според мен.Доста по нова вътре е супер няма равна просто.Това е от мен колега а аз въобще не съм фен на Италия или Германия.Аз съм фен на марки не на страни.Аз и без това като пенсионирам 155-та ще скачам на 166-ца.Ако съм на тебе зимам 166 2.4JTD 150 коня.Дано съм бил полезен.
                  BMW E36 328CI 04.1998 - 230 кончета, 6-степенна скоростна кутия от Е46 330 и шпер-диференциал
                  ALFA ROMEO 155 2.5TD 12.1995 - много скъпа вече тая нафта
                  BMW E36 320CI 02.1995 - абе става

                  Comment


                  • #10
                    Аз притежавам и двте марки,А6цата ми е 5 цилиндрова 1995г тди.Уникална кола с горе долу скъпа подръжка,една полуоска е 800лв с карето но е невероятно здрава кола но с малко екстри.Моето е с ел пакет,но без клима,платих го на 8800лв.Алфата си е класика,като се кача в алфата се чувствам необикновено.Без значение какъв модел алфа притежаваш тя те кара да си част от голямото семейство на хората уважаващи себеси.
                    AlfaRomeo-166-2.4JTD EH0590

                    Comment


                    • #11
                      По принцип зависи с какви пари разполагаш и другото което е качи се и в двете и покарай то ще се разбере какво искаш. Та хубава 166-ца която няма да псуваш и проклинаш под 15000 за 00г да речем забрави. Иначе и двете коли имат предимства и недостатъци, та Аудита има с куатро система което е много голям плюс докато Алфа нямат въобще предлагана за 166 така единствено на 2.4 може да сложиш в последствие много лесно Q2. Според мене на Алфата мотора е по хубав 2.4 де първо е комън рейл после се е доказал с годините и дори в германия го признават за един от най добрите. Като ходова част не знам Аудито как е, но алфата вози меко а същевременно е много стабилна, здраво е, но и доста скъпо направиш ли го един път няма да го пипнеш поне 70 000 80 000. Части за Алфата има не са евтини, но и на Аудито са същите горе долу. Аудито по държи цена ама човек купуващ си Алфа никога не гледа за колко купува и продава или пък хвърля за потдръжка На аудито фаровете са отвратителни едвам мъждат даже и с ксенон. Имай предвид че на JTD-то не можеш сипва всякаква нафта, ама харчи по малко на мене сега зимата ми дава 9-11 а съм карал волво с мотора на Ауди и правеше 13-14 без грижи, ся при аудито може е по добре ама ме съмнява. Успех в избора и се похвали като вземеш машина

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря за искрените и изчерпателни отговори. Чесно казано за сега поне в мозъчето ми везните клонят към Алфата поне щото ме изпълва с дизайна си а и както чувам двигателя на който съм се спрял не е лош. Мисля че трябва да уточня че бюджета ми е 14 000 максимум (което включва автомобила,разходите по прехвърлянето и смяната на консумативи). Гледам всеобщо мнение е че 166 под 15 бона е доста спорна инвестиция,което чесно казано ме плаши ,изхождайки от това че се намират и за 8-9 бона и изхождайки на моя бюджет. За сега съм се спрял на 1 алфа '02 годна за 12 500 или на няколко за 8-10 000.
                        Между другото имам приятелче което от доста време върти сервиз за италиански брички и мога да разчитам на него при избора за закупуване,както и в последствие като консултант по поддръжката и ремонтите(според него,макари трудно, може да се намери що годе добра алфа даже и за 8000,но също като хората тук е на мнение че читава машинка под 15 000 доста трудно се намира) . Друга подробност е че бих могъл да се снабдявам с нафтица на преференциални цени(за тва о толкова държа на дизела),така че разхода не ме притеснява,но пък това коета каза колегата по-горе ,че JTD-то не понася всяква нафта ме кара да се замислям....но все пак 166-цата мие присърце за сега....

                        Comment


                        • #13
                          166 и не се чуди.Пък за капризноста към нафтата, Ако ще и слагаш ефтина по-добре си купи голф 2 1.6 чист.Това е според мен.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Xtrim7
                            ...Ако ще и слагаш ефтина по-добре си купи голф 2 1.6 чист.Това е според мен.
                            Ако исках да купувам голф 2 нямаше да си правя труда да поствам по форумите. Нафтата дет се снабдявам е от бензиностанция,или в най-лошия случай от ТИР-ове,които също зареждат от бензиностанции. Не си мислете че точа мазут от ЖП цистерни или от ГСМ-а на някоя танкова бригада. Предполагам не всички от вас ползват единствено и само Шел В пауър......

                            Comment


                            • #15
                              Ами колега ако решиш да е Алфата вземи някоя за около 10 000 що годе читава и после с останалите пари ще пооправиш каквото и има тя няма да е съвсем леж, и ще стане супер. Само за нафтата не си го помисляй сипвай на Еко елда или в краен случай ОМВ и Шел, всичко друго си е направо риск, един приятел наскоро прави на ситроен ксара дюзи и др джаджи за 800лв защото перкаше с лукойл и бил много доволен.

                              Comment

                              Working...
                              X